REKLAMACJE

Prawo do skorzystania Z reklamacji Konsument ma 2 lat od dnia zakupu towaru. Termin ten nie może zostać skrócony w przypadku gdy chodzi o towary nowe. Nie ma tu znaczenia czy obuwie zostało zakupione w sklepie stacjonarnym, czy też na stronie internetowej.


- W przypadku reklamacji towaru(wada) odeślij go na nasz adres: C.H. Załęże sklep iButy, ul. Bocheńskiego 69, 40-816 Katowice. Dołącz koniecznie prawidłowo wypełniony Formularz Reklamacyjny (znajduje się w załączniku);

-Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z 27.07.2002r. O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U.Nr 141, poz.1176 z późn. zm.);

 

Pamiętaj, że reklamacji nie podlega:

  • naturalne zużywanie obuwia (dotyczy: fleków, wyściółki, wkładek, podeszwy itp.);
  • uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, pęknięcia, rozerwania itp.);
  • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszenia natychmiast po ich stwierdzeniu;
  • uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy;
  • niewłaściwe użytkowanie oraz konserwacja;
  • przemoczenie oraz plamy powstałe po jego przemoczeniu;
  • elementy ozdobne obuwia np. klamry, guziki, gumki, zamki itp.;
  • odbarwienie się wnętrza buta wykonanego ze skór naturalnych, wygoda obuwia;
  • uszkodzenia powłoki lakierniczej oraz obleczenia obcasów;
  • Obuwie brudne, zaniedbane, mokre lub niewłaściwie konserwowane nie podlega reklamacji;
  • Przemakanie obuwia nie jest wadą;

 

iButy © 2019 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl