
Prawo do skorzystania Z reklamacji Konsument ma 2 lat od dnia zakupu towaru. Termin ten nie może zostać skrócony w przypadku gdy chodzi o towary nowe. Nie ma tu znaczenia czy obuwie zostało zakupione w sklepie stacjonarnym, czy też na stronie internetowej.
- W przypadku reklamacji towaru(wada) odeślij go na nasz adres: C.H. Załęże sklep iButy, ul. Bocheńskiego 69, 40-816 Katowice. Dołącz koniecznie prawidłowo wypełniony Formularz Reklamacyjny (znajduje się w załączniku);
-Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z 27.07.2002r. O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U.Nr 141, poz.1176 z późn. zm.);
Pamiętaj, że reklamacji nie podlega:
- naturalne zużywanie obuwia (dotyczy: fleków, wyściółki, wkładek, podeszwy itp.);
- uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, pęknięcia, rozerwania itp.);
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszenia natychmiast po ich stwierdzeniu;
- uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy;
- niewłaściwe użytkowanie oraz konserwacja;
- przemoczenie oraz plamy powstałe po jego przemoczeniu;
- elementy ozdobne obuwia np. klamry, guziki, gumki, zamki itp.;
- odbarwienie się wnętrza buta wykonanego ze skór naturalnych, wygoda obuwia;
- uszkodzenia powłoki lakierniczej oraz obleczenia obcasów;
- Obuwie brudne, zaniedbane, mokre lub niewłaściwie konserwowane nie podlega reklamacji;
- Przemakanie obuwia nie jest wadą;