do kasy suma: 0,00 zł

REKLAMACJE

Prawo do skorzystania Z reklamacji Konsument ma 2 lat od dnia zakupu towaru. Termin ten nie może zostać skrócony w przypadku gdy chodzi o towary nowe. Nie ma tu znaczenia czy obuwie zostało zakupione w sklepie stacjonarnym, czy też na stronie internetowej.


- W przypadku reklamacji towaru(wada) odeślij go na nasz adres: C.H. Załęże sklep iButy, ul. Bocheńskiego 69, 40-816 Katowice. Dołącz koniecznie prawidłowo wypełniony Formularz Reklamacyjny (znajduje się w załączniku);

-Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z 27.07.2002r. O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U.Nr 141, poz.1176 z późn. zm.);

 

Pamiętaj, że reklamacji nie podlega:

  • naturalne zużywanie obuwia (dotyczy: fleków, wyściółki, wkładek, podeszwy itp.);
  • uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, pęknięcia, rozerwania itp.);
  • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszenia natychmiast po ich stwierdzeniu;
  • uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy;
  • niewłaściwe użytkowanie oraz konserwacja;
  • przemoczenie oraz plamy powstałe po jego przemoczeniu;
  • elementy ozdobne obuwia np. klamry, guziki, gumki, zamki itp.;
  • odbarwienie się wnętrza buta wykonanego ze skór naturalnych, wygoda obuwia;
  • uszkodzenia powłoki lakierniczej oraz obleczenia obcasów;
  • Obuwie brudne, zaniedbane, mokre lub niewłaściwie konserwowane nie podlega reklamacji;
  • Przemakanie obuwia nie jest wadą;

 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 

 

1. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny.

2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

a) http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

b) http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

c) http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

3. Klient będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej;

b) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego lub koncyliacyjnego w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu między Klientem, a iButy;

c) Klient może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami;

4. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a iButy, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

 

Uprzejmie informujemy, że w Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Katowicach jest otwarty w następujących dniach i godzinach:

poniedziałek - piątek, w godzinach 7:30 - 15:30

wtorek dyżur 15:30-18:00 

obsługa Interesantów odbywa się w:

• Katowicach w pokoju nr 13 na I piętrze,

• delegaturze w Bielsku – Białej w pokoju nr 207 na II piętrze,

• delegaturze w Częstochowie w pokoju nr 302 na III piętrze.

Kontakt elektroniczny: sekretariat@katowice.wiih.gov.pl , telefoniczny:  (32) 356 81 00, fax (32) 255 10 12, przez elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej ePUAP:  /IH/skrytka Można również skorzystać z poczty tradycyjnej, wysyłając dokumenty na adres:

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Katowicach

ul. Brata Alberta 4 40-020 Katowice

 

 

iButy © 2024 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl