Menu

Sonda

Uważasz, że poruszanie się po sklepie jest łatwe i czytelne ??

Regulamin


 

DANE FIRMY:

 

Właścicielem marki iButy jest :

FIRMA HANDLOWA EMKA
Ul. Panewnicka 228H
40-772, Katowice
NIP: 634-237-71-07 , REGON 240085045.

Organ rejestrujący:
Centralna Ewidencja i Informacja
o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej

Sklep internetowy iBUTY
40-816 Katowice , ul. Bocheńskiego 69
NIP: 634-237-71-07 , REGON 240085045.

Nr konta: 95 1050 1214 1000 0090 9396 1895
SWIFT/BIC: INGBPLPW
IBAN: PL95105012141000009093961895

Kontakt: +48 721 560 626 , +48 726 260 616
adres internetowy : www.ibuty.com.pl , e-mail : sklep@ibuty.com.pl

adresy sklepów stacjonarnych

 

 

 

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE:

 

1. Ceny oraz oferta sklepu internetowego iButy może różnić się od oferty dostępnej w tradycyjnej sieci sprzedaży, szczególnie w przypadku stron okazje, przecena sezonowa i produkt dnia oraz wprowadzanych czasowo promocji.

2. Sklep internetowy iButy prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową bez możliwości odbioru osobistego.
Osoby zainteresowane zakupem tradycyjnym zapraszamy do sklepów stacjonarnych.

3. Sklep internetowy iButy zajmuje się sprzedażą obuwia, torebek oraz akcesorii do pielęgnacji obuwia.
Możliwymi środkami komunikacji są podane numery telefonów oraz adresy mailowe.

4. Należy pamiętać, iż kolory produktów widocznych na zdjęciach mają jedynie charakter poglądowy i mogą różnić się w zależności od indywidualnych ustawień i parametrów używanych urządzeń wyświetlających.
W związku z tym za ich sugestywną ocenę nie możemy ponosić odpowiedzialności.

5. Długość jaką podajemy w centymetrach przy produkcie mierzona jest wkładką do butów, którą przyjęliśmy jako szablonowy kształt ludzkiej stopy. Ze względu na różnice w podbiciu oraz tęgości stóp nie bierzemy na siebie odpowiedzialności za złe dopasowanie obuwia do stopy. Zgodnie z ustawą dajemy możliwość zwrotu towaru.

6. Wszystkie ceny podane przy produktach na stronach www.ibuty.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny podane są w polskich złotych i nie zawierają kosztów przesyłki.

7. Wraz z zamówieniem klient otrzymuje paragon (na życzenie faktura VAT), który jest jednocześnie dowodem zakupu w przypadku roszczeń reklamacyjnych. Konsument ma prawo do reklamowania wadliwego towaru z tytułu rękojmi do 2 lat od jego zakupu.

8. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych na stronach sklepu, wprowadzenia w nich zmian oraz dostępności.

9. Promocje w sklepie ibuty.com.pl nie łączą się ze sobą. W przypadku towarów przecenionych nie ma możliwości uzyskania dodatkowego rabatu.

10. Informujemy o obowiązku zapłaty przez konsumenta poniesionych przez przedsiębiorcę uzasadnionych kosztów zgodnie z art. 35, jeżeli konsument odstąpi od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2.

11. Składając zamówienie Klient oświadcza, iż zapoznał się treścią i akceptuje postanowienia regulaminu sklepu iBUTY.

 

 

WARUNKI ZAMÓWIENIA:

 

Umożliwiamy złożenie zamówienia telefonicznie, wystarczy podać dane adresowe i wskazać nam wybrany produkt.

1. W celu dokonania zakupu konieczne jest podanie prawdziwych danych osobowych oraz adresu pod który przesyłka ma zostać nadana .Umożliwiamy złożenie zamówienia telefonicznie, wystarczy podać dane adresowe i wskazać nam wybrany produkt.

Sprzedający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w przypadku:

  • błędnego lub nieprawdziwego podania danych adresowych.
  • braku potwierdzenia poprzez kliknięcie w link z maila przesłanego po zakupie w ciągu 5dni.
  • braku wpłaty należnej kwoty wraz z kosztami dostawy w ciągu 5dni od dnia zakupu.

2. Klient może wprowadzić zmiany do złożonego zamówienia lub wycofać złożone zamówienie droga mailową lub telefoniczną.

3. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay , ul. Wielicka 72 , 30-552 Kraków i jest on najszybszym sposobem na zrealizowanie przelewu oraz wysyłkę zakupionych przedmiotów.

4. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w realizacji przelewów wynikające z korzystania przez kupującego z usług Poczty Polskiej czy różnego typu agencji pośredniczących w przekazach bankowych.

5. Z uwagi na ujawnione przy przygotowaniu zamówienia wady towaru lub jego niedostępność zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia o czym niezwłocznie poinformujemy drogą mailową lub telefoniczną. W przypadku kiedy zamówienie zostało już opłacone natychmiast zwrócimy związane z nim koszty. 

6. Sklep zobowiązuje się dostarczyć Klientowi rzeczy bez wad, z  wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży, o których Konsument wiedział w momencie zakupu.

 

SPOSOBY ORAZ TERMINY ZAPŁATY:

 

1. Wpłaty można dokonać poprzez specjalne panele transakcyjne dostępne zaraz po zakupie, bądź robiąc przelew na wskazany rachunek bankowy:  95 1050 1214 1000 0090 9396 1895 , F.H.EMKA , ul.Panewnicka 228H , 40-772 Katowice.

2. Wpłaty za złożone zamówienia oczekujemy do 7 dni kalendarzowych.

 

 

 

PŁATNOŚCI ELEKTRONICZNE OBSŁUGUJE:

 

DOTPAY            PayPal

 

 

 

 

CZAS I KOSZTY ZAKUPU:

 

1. Przesyłki przedpłacone wysyłamy niezwłocznie z reguły do 24h od momentu zaksięgowania wpłaty. Zamówienie wysyłamy za pośrednictwem kuriera Poczty Polskiej POCZTEX 24 lub firm przwozowych UPS i DHL. O wysyłce informujemy oddzielnym mailem.

2. Przesyłki kurierskie pobraniowe wysyłamy zazwyczaj w kolejny dzień roboczy przypadający po dniu zakupu.

3. W szczególnych przypadkach wysyłka towaru może opóźnić się do 5 dni roboczych przypadających po dacie zakupu. 

4. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia wynikające ze źle podanych danych adresowych oraz z przyczyn leżących po stronie firm odpowiedzialnych za doręczenie.

5. W trakcie składania zamówienia doliczony zostanie koszt transportu zgodny z tabelą zamieszczoną poniżej.

 

 

 

Koszt transportu:

 

 

Cennik oraz opcje dostawy
Pocztex Ekspres24 (kurier Poczty Polskiej) 12,00zł
Pocztex Ekspres24 pobranie (kurier Poczty Polskiej) 16,00zł
Przesyłka kurierska (za pośrednictwem  firmy DHL) 20,00zł
Przesyłka kurierska pobraniowa (za pośrednictwem firmy DHL) 25,00zł
Wysyłka za granicę (kurier lub poczta, koszt do ustalenia drogą mailową bądź telefoniczną) ??,??zł

 

 

 

WYMIANA:

 

UWAGA: W przypadku chęci wymiany zakupionego u nas towaru zastosowanie ma procedura ZWROTU !

 

1. Zakupiony produkt należy do nas odesłać, a właściwy raz jeszcze zakupić. Jest to konieczne ponieważ tylko ponowny zakup jednocześnie rezerwuje produkt i daje gwarancję jego otrzymania.

2. Prosimy dołączyć prawidłowo wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

2. Szczegółowe informacje na temat zwrotu towaru zamieściliśmy poniżej. W razie pytań prosimy o kontakt.

 

 

ZWROT:

 

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

 

1. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

2. Aby odstąpić od umowy zawartej, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@ibuty.com.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik w wiadomości przesłanej tuż po zakupie.Przesyłkę należy nadać na adres: sklep iButy, ul. Bocheńskiego 69, 40-816 Katowice.

3. Kupujący  może poinformować o odstąpieniu od umowy mailem, przesyłając przygotowane przez nas oświadczenie lub składając oświadczenie na piśmie.  

4. Do zwracanego przedmiotu prosimy dołączyć dowód zakupu oraz dokładnie wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy z właściwym nr konta bankowego pod który zwrot ma zostać przelany.

5. Warunkiem odebrania zwrotu jest odesłanie towaru na adres podany powyżej w stanie nienaruszonym, tzn. towar nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania, odesłany w oryginalnym opakowaniu oraz ze wszystkimi elementami z jakimi został dostarczony (oryginalne metki, paragon, faktura, fleczki,  itp.)  Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący.

6. Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed naruszeniem  w transporcie. 

7. Gwarantujemy zwrot pełnej wartości zakupionych towarów wraz z najniższym dostępnym w sklepie kosztem za wysyłkę. Kwota zostanie przesłana na wskazane konto bankowe niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania oświadczenia. Możemy wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu zwrotu.

8. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

 

KOSZT ZWROTU RZECZY W PRZYPADKU ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

 

1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

2. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru do wysokości 12zł (do najniższej wysokości kosztu przesyłki dostępnej przy zakupie)

 

 

 

REKLAMACJA:

 

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy mailowo pod adresem sklep@ibuty.com.pl, lub w formie pisemnej na adres sklep iBUTY, ul. Bocheńskiego 69, 40-816 Katowice. Konsument ma prawo do reklamowania wadliwego towaru z tytułu rękojmi do 2 lat od jego zakupu. Przygotowany wzór zgłoszenia reklamacyjnego prześlemy po wcześniejszym kontakcie z nami.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.


2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.


3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail, telefonicznie bądź na adres poczty tradycyjnej.

4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na identyczny nowy, wolny od wad. 

Reklamacji m.in. nie podlegają:

    • naturalne zużywanie się obuwia (np. zelówek, fleków, wyściółki)
    • uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia)
    • uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji obuwia
    • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki i nie zgłoszone natychmiast po ich zauważeniu
    • wygoda obuwia
    • elementy ozdobne np. klamry, guziki, gumki itp.
    • odbarwienia
    • przemoczenia

 

5. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

- Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach, ul. Brata Alberta 4.
- Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl , w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

 

 

 

BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

 

Prawo odstąpienia od zawartej umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

 

1. O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

2. W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

3. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

4. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

5. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

6. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
7. W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli.

8. W której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy.

9. W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

10. O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

11. Zawartej w drodze aukcji publicznej.

12. O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.

13. O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

 

BEZPIECZEŃSTWO:

 

1. Gwarantujemy bezpieczne przechowywanie danych osobowych wprowadzonych podczas rejestracji i zakupów. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich innym podmiotom gospodarczym czy osobom trzecim.

2. Podczas zakupów w naszym sklepie prosimy Cię tylko o podanie tych danych, które są niezbędne do realizacji zamówienia. Są to: imię i nazwisko, adres dostawy, adres e-mail i numer telefonu. Gdy zażyczysz sobie, byśmy wystawili fakturę, poprosimy również o podanie nazwy firmy oraz jej NIP. Pod Twój adres e-mail sklep automatycznie wyśle link z prośbą o potwierdzenie zamówienia. W ten sam sposób dostaniesz również powiadomienia o zmianach statusu Twojej wysyłki.

3. Każdy kto wprowadził swoje dane osobowe jest ich właścicielem i posiada pełny dostęp do wprowadzania w nich zmian oraz możliwość ich usunięcia. Zmian można dokonywać  logując się na stronie sklepu w zakładce MOJE KONTO.

4. Zapisujemy Twój adres e-mail w bazie danych na zabezpieczonym serwerze. Dostęp do Twoich danych mają jedynie osoby odpowiedzialne w firmie za obsługę klienta. Gwarantujemy także, iż nie przekazujemy ani nie sprzedajemy Twojego adresu e-mail oraz danych osobowych innym podmiotom gospodarczym czy osobom trzecim.

 

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

 

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub właściwy dla miejsca wykonania umowy.

 

 


 

 

ADRESY SKLEPÓW i DANE KONTAKTOWE

 


Sklep internetowy Shoper.pl